Formación de investigadores

Título:
Iragan hurbil bortitzak eta hauek ikasgeletan duten tratamendua: Adi-adian hezkuntza moduluak irakasleen hasierako formakuntzan duen eraginaren azterketa / Pasados recientes violentos y su tratamiento en las aulas: Análisis del impacto del módulo educativo Adi-adian en formación inicial del profesorado

Título:
Testigantza metodologia bakoitzak zer nolako eragina duena etorkizuneko irakasleen pertzepioan analizatuz

  • Autor: Unai Nabaskues
  • Dirección: Alex Ibañez Etxeberria
  • Año: 2024-2025

Título:
Pentsamendu-errutinen analisiaren bidez, memoria eta elkarbizitza hezkuntza programak irakasleen hasierako prestakuntzan eraginaren azterketa

Título:
Memoria eta Elkarbizitza moduluan parte hartzeak formakuntzan dauden irakasleengan dituen ondorioen analisia, hauen narratiben azterketaren bidez

  • Autora: Jaione Aspiazu
  • Dirección: Alex Ibañez Etxeberria
  • Año: 2022-2023

Título:
Gatazka armatuak klasean

  • Autor: Beñat Pérez Rivero
  • Dirección: Naiara Vicent
  • Año: 2021-2022

Título:
Objektuaren didaktika bigarren batxilergoko Espainia eta Euskadiko historia garaikidean

  • Autora: Izaskun Eguilegor Uranga
  • Dirección: Naiara Vicent
  • Año: 2020-2021

Título:
¿Se desarrolla la memoria histórica en textos escolares chilenos? Análisis del tratamiento de temáticas complejas como la dictadura militar (1973 1990) y las violaciones de derechos humanos

  • Autora: Constanza Icaza Castro
  • Dirección: Alex Ibañez Etxeberria
  • Año: 2019-2020

Título:
Memoriaren erabilera historiako ikasgaian

  • Autora: Aitana De Miguel Lopetegui
  • Dirección: Naiara Vicent
  • Año: 2019-2020

Título:
Euskal kasuari lotutako motibazio politikoko indarkeriaren trataera Hezkuntzan: Adi-Adian Hezkuntza Modulua Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiengan

  • Autora: Olatz Araguren
  • Dirección: Alex Ibañez Etxeberria eta Pello Urkidi
  • Año: 2018-2019

Su TFM ha sido publicado en las Jornadas de Investigación en Psicodidáctica XXVI bajo el título Euskal kasuari lotutako motibazio politikoko indarkeriaren trataera Hezkuntzan: Adi-Adian Hezkuntza Modulua Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiengan (2020). El enlace es el siguiente: https://ekoizpen-zientifikoa.ehu.eus/documentos/5ed82b8129995233dea9216c

Título:
Gerra zibilaren lanketa album ilustratuen hezkuntzan

  • Autor: Unai Toledo González
  • Dirección: Ursula Luna eta Amaia Serrano-Mariezkurrena
  • Año: 2023-2024

Título:
Gai gatazkatsuei buruzko album ilustratuen lanketa Lehen Hezkuntzan. Gerrak ez du izenik albumaren kasu azterketa.

  • Autor: Jon Galarraga Arrospide
  • Dirección: Amaia Serrano-Mariezkurrena eta Ursula Luna
  • Año: 2023-2024

Título:
Gizarte Zientzien irakaskuntza Lehen Hezkuntzan gai gatazkatsuak erabiliz. Irakasle eta irakaslegaien ikuspuntua.

  • Autora: Jone Etxeberria Obieta
  • Dirección: Iratxe Gillate Aierdi
  • Año: 2023-2024

Título:
Gai gatazkatsuak Lehen Hezkuntzako gizarte zientzien irakaskuntzan. Gerra zibila, frankismoa eta memoria historikoa.

  • Autora: Nekane Aristondo Casado
  • Dirección: Iratxe Gillate Aierdi
  • Año: 2022-2023

Publicado en ADDI: https://addi.ehu.es/handle/10810/67751?locale-attribute=es

Título:
Donostiako Oroimenaren ibilbidearen egokitzapena Lehen Hezkuntzako hirugarren ziklorako

  • Autor: Jokin Moreiro Fernández
  • Directiva: Naiara Vicent
  • Año: 2022-2023

Título:
Gizarteko gai gatazkatsuak Lehen Hezkuntzan: onurak eta zailtasunak

  • Autora: Garoa Meléndez Muñoz
  • Directiva: Janire Castrillo Casado
  • Año: 2021-2022

Título:
Gorroto mezua eta horren hedapena ikasgeletan mozteko unitate didaktiko baten proposamena

  • Autor: Javier Gallego Sola
  • Directiva: Naiara Vicent
  • Año: 2021-2022

Título:
Motxiladun Haurren eskola-errealitatea Haur Hezkuntzako etapan

  • Autor: Monika Uriarte Portell
  • Directiva: Janire Castrillo Casado
  • Año: 2019-2020

Título:
Euskal gatazkaren ondorioak hezkuntzan: presoen sakabanaketak hauen adin-txikiko senideengan duen eragina

  • Autor: Ekai Prieto González
  • Directiva: Iratxe Gillate Aierdi
  • Año: 2018-2019